PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 13 marca 2014

kolejny obrazek z aniołkami

Bardzo lubię ostatnio wyszywać hafty jednokolorowe i dlatego powstał kolejny obrazek z aniołkami w kolorze czekoladowym:
Oczywiście jeszcze muszę kupić jakąś ładną ramkę i zawisną w pokoju dzieci. Dla innych dzieci wyhaftowałam, a teraz przyszedł czas na moje dzieciaki. Zapisałam się też na sal koktailowy, mam nadzieję, że dam rady wszystko zrobić. Pogoda iście wiosenna, że się nie chce w domu siedzieć dzieciakom. Muszę coś wymyślić, żeby przebywać z nimi na świeżym powietrzu i jednocześnie nie tracić bezczynnie czasu.

1 komentarz:

  1. Aniołki śliczne:)). Pogoda sprzyja spacerom i zabawom z dziećmi. Uwieczniaj te chwile robiąc zdjęcia, to frajda i pamiątka, do której wraca się po latach. Pozdrawiam słonecznie. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)